Om lite tid och många do's

Är precis vaknat och lagom seg. Jag har en svag magkänsla av att jag kommer bli tvungen att hasta mig igenom hela denna dagen. Ska få upp traderagrejer, fixa julklappar, träna, träffa Robin och blablabla.

Imorgon åker jag, mot kompakta skogar och total isolering utan bredband och med knapp täckning på mobilen. Kommer hem på onsdag kväll så längden på vistelsen är inte olidlig. Och sen undrar jag om det kanske inte kommer bli ganska skönt ändå. Att bara komma bort.

För det kommer hända mycket sen. Och det känns som att mitt huvud kommer vara ockuperat. Så en tids vakuum dessuförinnan skadar nog inte. Jag är även kommit fram till hur jag ska fylla tiden. Med film, ljudböcker, stickning, promenader och löprundor. Jag ska vara healthy och kreativ. Så ser mitt mål ut.

Mitt mål för dagen är att hinna med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback