Blogg

Jag har syndat. Det står en packad låda på mitt golv. Jag var tvungen. Nu, vill jag bara packa ner hela mitt rum i små, treviga lådor och fly från Skurup. Istället sitter jag här, och är inte ens hundra procent säker på att lägenheten blir verklighet.

Om den blir det, ska jag dock fullfölja en ganska lam idé. Men rolig på sitt sätt. Jag ska skapa en lägenhetsblogg, från första penseldraget ungefär. Och eftersom jag har sambos innebär det att de blir så illa tvugna att delta. "Livet i lägenheten" tycker jag skulle varit ett tjusigt namn på projektet.

Vem sa något om att hoppas på för mycket?

Jag vill måla väggar nu. Och skruva upp hyllor. Och beundra vår blivande prinsessoffa. Och bjuda in folk på en kopp te. Och mysa bort hösten med tända ljus. Och strosa på ikea och köpa startkit med kastruller. Mest av allt vill jag att det ska hända något.

Ska fortsätta med CVt, och sen se Stolthet & Fördom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback