Målarfärg, smutsdisk och för många skor

Jag lever. Fastän det är knappt efter en tokigt lång helg. Min röst är borta och jag känner att det ligger en elak förkylning runt hörnet. Men lever gör jag, fastän jag inte lyckats sätta det på print på ett tag.

För de som inte vet står jag med huvudet i en flytt. En flytt som suger energi, men även odlar förväntningar. Varenda ledig tid går åt målning och småfix. Nu är vardagsrummet äntligen klart, första lagret i köket lagt och garderoben klar. Hannah jobbar och jag håller på att hänga in allting, vilket visat sig vara en hel del, för att överraska henne när hon kommer hem. Dem blir så fint att jag blir mjuk i magen.

Så, med flytten i bagaget, känner jag att det är dags för något nytt. Kinkyafro får lämnas bakom, och stanna i mitt orangea flickrum i Skurup som nu ekar tomt. Numera ska jag försöka vara lite mer aktiv, fast på http://fyrtiotre.blogg.se, och delge er allt om vad som händer och sker på det fyrtiotre kvadratmetrarna som numera är mitt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback